Destacados
Creación
Microcoraeta psicolingüística XXXII
Les millors expressions alcoianes de sempre en cristiano de toda la vida. Avui: Ay, me he rebanado los sesos!!!
– Ay, me he rebanado los sesos!!! Traducció: (Ai, m’he debanat el cervell) Doncs sí, Conxín Miralles i Esplugues de Llobregat, s’ha pogut quedar sense cervell, o quasi. Qui ens ho havia de dir! Si se ha «rebanado los sesos», doncs almenys un tros li’n deu faltar, segur. I tot perquè resta, quasi tres hores […]
Creación
Ora et labora
Abans d’anar a Barna  em vaig posar a  treballar  en l’ambientació de la pel·lícula “HECTOR”. No guanyava diners, però  em sentia lliure
Este matí he anat a la Tresoreria  General de la Seguretat Social  a demanar un informe de la meua  vida laboral. Hui és 9 d’Agost, no hi havia gent i a més un amic que treballa allí al veure’m,  m’ ha atès de seguida.  Jo li he dit que segurament  seria un bon taco de […]
Creación
La mili i una nit
La tanca on darrere estava el carrer encara hi era molt lluny. NO QUIERES LA FOTO DE TU JURA?  No, no gracias. SEGURO? No, no, te lo juro!
Jo vaig anar a ”SERVIR A LA PATRIA”  perquè era obligatori i sense massa amor. No m’havien ensenyat a estimar-la. Allò era forçat i no tenies més collons que acotar el cap i anar. Encara que podia haver-me declarat “OBJECTOR”.
Creación
Relacions contaminades

Va nàixer la pesta,
al 39,
sense fer enquesta.

Entre quasi cinc i quanta,
va ser explotada la misèria
fent al poble esclau de la seua paraula.

Sang i dignitat barrejades i cuinades per dictadors sense control,
sumint la història en un bassal de vergonya,
presoners dels
cavallers de la legió.

I en l’actualitat caminem
en un canvi programat,
per Generalíssims d’ultratomba
i polítics de cartró,
que fan les lleis a mida
per a centres-dreta
i monarquies que sols miren el seu sou.

Oligarquia blindada,
gràcies al nostre suport.

I per a més inri,
han fet lleis que ens treuen el dret a l’opinió,
Déu va ressuscitar,
Franco no ha mort.

De nou la paraula prohibida
per ser arma de valors.

El viatge a Ítaca, besllum d’un nou horitzó.

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:
COMENTARIOS

  1. Lorenzo Carbonell says:

    No conozco a Josep Cortes, creo, pero no lo lamento. Escribe por lo que leo solo trasmitiendo rencor y puede que odio, que lástima.
    Han pasado tantos años…..y sigue habiendo gente que se niega a aceptar que no somos la misma ciudadanía de hace ochenta años. Que no somos los mismos, ni los de izquierdas ni los de derechas, ni los de nada.
    Que lástima que gente así no nos deje conquistar el futuro en paz.

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario