Destacados
Cultura
Qurtuba, Al-Ándalus, mujeres y sociedad
Fuente: europaenfotos.com
En el programa octavo nos acompañó en nuestro espacio nuestro músico preferido, Isker Torrecillas que nos compone todas y cada una de las canciones que suenan en nuestro programa y que también es historiador como nosotras. Aprovechando la escapada de Destino Historia hasta Córdoba, nos adentramos en el mundo de Al-Ándalus a través de la […]
Cultura
Seres de colores en una sociedad gris
Chemi Galiano expone su muestra escultórica en la Fundación Mutua Levante
Seres de colores en una sociedad gris es el título de la exposición con la que la Fundación Mutua Levante inicia el ciclo de exposiciones del 2019. La muestra corresponde a una selección de esculturas de Chemi Galiano. Un artista profesionalizado en el trabajo del metal permitiéndole materializar su vocación en colectivos en riesgos de […]
Cultura
Así son las cosas y así nos lo han contado
“El vicio del poder”, una película sobre la maldad humana y un tipo gordo que devora bollería industrial
El mundo de la altísima política funciona más o menos como nos lo cuenta la película “El vicio del poder”. El film, dirigido por Adam Mckay, debería ser de obligada visión para todas aquellos ciudadanos de bien, que en algún momento de la existencia se han preguntado cómo es posible que  haya gobernantes capaces de […]
Cultura
Alcoi, Texas
Alcoi 26 de Febrer - Texas 12 de Març
Redacció, 22/02/2017

RAMIREZ EXPOSURE és un jove de València adicte als Videoclubs, a les recomanacions musicals i bon amic de Marc Jonson, un cantant americà de culte que va traure el seu primer disc a Vanguard Records (el segell de Joan Baez).

De fet, són tan amics que Víctor, RAMIREZ de nom, va volar l’estiu passat a casa del mestre Jonson (a New Jersey) per gravar el que serà el seu proper disc, el qual està a punt de publicar-se.

A ‘Young is the new old’ (així s’anomenarà) participen figures com Ken Stringfellow (el dels Posies, que ha tocat des de The Minus 5, a R.E.M., passant pels Lagwagon) , Richard LLoyd (dels mítics Television), Brian Young (també dels Posies, i batería de Jesus And Mary Chain i dels Fountains of Wayne) i el propi Marc (Com no).

Per a portar a directe aquest disc Víctor ha fitxat músics més propers com Xavi Muñoz (baixista de Laetitia Sadier, Dorian Wood, de Alberto Montero, i de Daniel Johnston a la darrera gira europea) Pau Miquel Soler i Toni Blanes (d’Arthur Caravan i Las Víctimas Civiles… entre d’altres).

Encara que aquest recull de cançons redones de Pop s’ha gravat al Nord dels Estats Units, i que els músics són valencians, el disc es presentarà el proper Març a Austin (Texas) al SXSW (South by SouthWest) la fira de música en directe més important del món.

L’assaig general d’aquesta fita serà aquest Diumenge 26 a les 19h al pub L’Escenari (amb entrada gratuïta).

A més, com segur que us heu perdut entre tant de nom i tanta ubicació, lo millor que podeu fer és anar a aquesta cita dominical per tal de preguntar-li a qualsevol dels quatre ‘i eixe… de qui és família?’

Per cert, El Tio Miquel us recorda que el Dimecres 1 de Març (Sí! 3 dies després!) a les 19 h tindrem a SEGUNDA PERSONA (Jose de Betunizer, Cuello i els Jupiter Lion, en solitari) presentant el seu nou treball  ‘Torneo en mi casa’. (També gratis)

I el 19 de Març també a les 19h, tindrem a BERTOMEU (el productor i músic multi instrumentista) presentant el seu nou CD. (Deabes too).

Firmat per Win Wenders a la barra de L’Escenari

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario