Destacados
Cultura
Qurtuba, Al-Ándalus, mujeres y sociedad
Fuente: europaenfotos.com
En el programa octavo nos acompañó en nuestro espacio nuestro músico preferido, Isker Torrecillas que nos compone todas y cada una de las canciones que suenan en nuestro programa y que también es historiador como nosotras. Aprovechando la escapada de Destino Historia hasta Córdoba, nos adentramos en el mundo de Al-Ándalus a través de la […]
Cultura
Seres de colores en una sociedad gris
Chemi Galiano expone su muestra escultórica en la Fundación Mutua Levante
Seres de colores en una sociedad gris es el título de la exposición con la que la Fundación Mutua Levante inicia el ciclo de exposiciones del 2019. La muestra corresponde a una selección de esculturas de Chemi Galiano. Un artista profesionalizado en el trabajo del metal permitiéndole materializar su vocación en colectivos en riesgos de […]
Cultura
Así son las cosas y así nos lo han contado
“El vicio del poder”, una película sobre la maldad humana y un tipo gordo que devora bollería industrial
El mundo de la altísima política funciona más o menos como nos lo cuenta la película “El vicio del poder”. El film, dirigido por Adam Mckay, debería ser de obligada visión para todas aquellos ciudadanos de bien, que en algún momento de la existencia se han preguntado cómo es posible que  haya gobernantes capaces de […]
Cultura
Jazz per a inquiets: Els concerts del Mussol canvien d’escenari
Les actuacions es traslladen a la Cafeteria Casablanca, en la zona de Santa Rosa
Carlos Figuerola, 4/04/2015

El Jazz Club el Mussol ha programat un nou cicle de quatre concerts. La novetat és que ja no es faran en el Pub Harlem. A partir del 9 d’abril, les actuacions es traslladen a la Cafeteria Casablanca, en la zona de Santa Rosa. El pianista italià afincat a Alacant, Fabio Miano i el seu trio estrenarà el nou escenari del club.

Miano és un prestigiós pianista que ha tocat per tota Europa acompanyant a músics com Steve Lacy o Bobby Watson entre altres. El seu disc de l’any 2002 ‘Personally speaking. A tribute to Duke Pearson’ va ser elegit per la revista ‘Cuadernos de Jazz’ el millor disc espanyol d’eixe any. L’acompanyen el saxofonista i clarinetista alacantí Pierre León i René Dossin al contrabaix.

El concert serà dijous, 9 d’abril ,a les 20’30 hores en la Cafeteria Casablanca.

Els altres tres que s’han programat són: Life Line Jazz Quartet, per al 23 d’abril, ‘Versonautas’ per al 7 de maig i el reconegut guitarrista Joan Soler, que actua amb trio, per al 21 de maig.

Miquel Asensio, la última actuació al Harlem
El trio de Miquel Asensio, un jazz modern, d’avantguarda, creatiu, amb un so distint, va ser l’últim concert dels organitzats pel Mussol que es va poder vore al Harlem. Un jazz de qualitat, amb la majoria de temes composats per Miquel Asensio, el bateria de Bocairent que enceta una etapa més personal i creativa. El Roget i el seu trio fa poc que s’han format i el concert d’Alcoi els ha ajudat per arredonir els temes de cara al disc que van a gravar.

Javier Vercher al saxo i Rubén Carles al contrabaix formaven el trio amb el Roget. L’absència d’harmònics fa que a l’inici el so siga més difícil d’assimilar per a l’espectador que, no obstant, s’acostuma de seguida. Segons el Roget, com no hi ha piano ni guitarra, sonen més les notes del contrabaix.

Una música excel•lent per acomiadar l’etapa del Jazz Club el Mussol vinculada al Pub Harlem. Des del naixement del club, ha sigut la seu ,el lloc on s’han fet els concerts i totes les activitats. Malauradament, el Pub Harlem ha tancat recentment (en concret el dia 2 d’abril) , però sempre estarà en el record del Jazz Club el Mussol i d’aquells que els agradava el bon ambient que hi havia en el local i el poder escoltar bona música en viu.

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario