Destacados
Cultura
Qurtuba, Al-Ándalus, mujeres y sociedad
Fuente: europaenfotos.com
En el programa octavo nos acompañó en nuestro espacio nuestro músico preferido, Isker Torrecillas que nos compone todas y cada una de las canciones que suenan en nuestro programa y que también es historiador como nosotras. Aprovechando la escapada de Destino Historia hasta Córdoba, nos adentramos en el mundo de Al-Ándalus a través de la […]
Cultura
Seres de colores en una sociedad gris
Chemi Galiano expone su muestra escultórica en la Fundación Mutua Levante
Seres de colores en una sociedad gris es el título de la exposición con la que la Fundación Mutua Levante inicia el ciclo de exposiciones del 2019. La muestra corresponde a una selección de esculturas de Chemi Galiano. Un artista profesionalizado en el trabajo del metal permitiéndole materializar su vocación en colectivos en riesgos de […]
Cultura
Así son las cosas y así nos lo han contado
“El vicio del poder”, una película sobre la maldad humana y un tipo gordo que devora bollería industrial
El mundo de la altísima política funciona más o menos como nos lo cuenta la película “El vicio del poder”. El film, dirigido por Adam Mckay, debería ser de obligada visión para todas aquellos ciudadanos de bien, que en algún momento de la existencia se han preguntado cómo es posible que  haya gobernantes capaces de […]
Cultura
Jazz per a inquiets: Fabio Miano, música per a degustar
Carlos Figuerola, 16/04/2015

Fabiano Miano trio encetava un nou escenari, la Cafeteria Casablanca, en els concerts del Jazz Club el Mussol. El veterà pianista italià, el saxofonista Pierre León i René Dossin al contrabaix van oferir una molt bona sessió de jazz. Peces molt ben elaborades, un encertada selecció de repertori per a donar un concert a l’altura del seu nivell. Un jazz selecte, per a degustar.
Fabio Miano tornava a Alcoi després de molt temps sense actuar a la ciutat. El pianista afincat a Alacant té un grup de seguidors que admiren el seu treball i la seua manera d’interpretar el jazz.

Miano no va defraudar en el retrobament. Jazz potent, elegant, pulcre, treballat, amb molts matisos. Un concert per a poder apreciar la gran qualitat dels tres músics que tocaven a l’escenari. Miano als teclats amb els seus elaborats solos, tranquil, pendent, amb eixa sensació de convertir en senzill i agradable tota una trama complicada de tonalitats. Pierre León, al saxo tenor, fluid, exquisit, sonor, molt acoblat a Fabio Miano i saben aportar el to adient. René Dossin, detallós, precís, rítmic, amb solos subtils, molt cuidats.
El repertori, farcit de temes interessants, el van triar els tres músics. Temes llargs, ben exposats, peces de Shorter, de Webster, del mateix Fabio Miano, del saxofonista Jerry Bergonzi, o un lent bosanova de Jobim, integraven el concert molt apropiat per als amants del jazz.

L’actuació va ser una bona manera d’obrir els concerts del Jazz Club el Mussol en la Cafeteria Casablanca. I fer-ho amb un músic de la categoria de Miano, a qui li agrada tocar en locals com este, i amb la presència d’un públic molt il•lusionat que acudix per a gaudir del jazz.

L’últim treball discogràfic de Miano és del 2008. Ara té un projecte per a tornar a gravar als Estats Units i també a Espanya. Esperem que siga prompte per poder assaborir eixe estil tan refinat i versàtil que aporta Miano als teclats.

Life Line Jazz Quartet, el 23 d’abril
El grup alacantí Life Line Jazz Quartet actuarà en esta nova tanda de concerts el 23 d’abril. El grup alacantí no arriba a dos anys que s’ha creat i està integrat per joves músics que ofereixen jazz fusió. Van debutar en el Refugio Club de Sant Joan.

El quartet està format per Gabriel Mirelman a la guitarra, Eduardo Sellés, saxo alt, Rubén Marcet, bateria i René Dossin al contrabaix. L’actuació serà dijous, 23 d’abril a les 20’30 hores en la Cafeteria Casablanca.

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario