Destacados
Cultura
Els papers secrets de L’Escenari Pub: Albert Pla
Expedient: 86/IX-CXVI-PLA Target: El Pla que no és el bisbe Data: Dimecres, 21 de febrer de 1986 – 22:30 hores
Sabeu quantes vegades a vingut l’autor de ‘Miedo’ a Alcoi? Quina va ser la primera? Va ser al Moniàtic? Al Mediàtic? Va ser un pardal o un avió? La resposta a aquestes i a altres preguntes, no necessàriament relacionades amb el tema, les trobareu a l’informe 86/IX-CXVI dels papers secrets de L’Escenari.
Cultura
El Mas del Diable
El llibre narra l’historia dels germans Dick i Duke, que es retroben al seus racons d’infància rere la mort del seu pare. Després de vint anys separats recordaran que van tindre un passat complexe degut a una mare no massa afectuosa i un pare al que temien. La trama se centra al Mas del Diable, […]
Cultura
El Origen de los Calendarios
Hablamos de los días fastos, nefastos y sagrados dentro del calendario romano y de los controladores de los mismos que a partir de ellos se llegaba a influir en cuestiones incluso de gobierno. ¿Sabíais que en época de Rómulo y Remo enero y febrero no existían?
Cultura
L’evolució del disseny al Mundial
Una ullada enrere per veure com ha segut l’evolució del disseny dels pòsters de tots els mundials de futbol. Des d’Uruguai 1930 fins Rússia 2018
Redacció, 12/06/2018

 

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario