Destacados
Cultura
Take five
“En cierto modo, la vida es como el jazz... es mejor cuando improvisas". George Gershwin
‘Take a Five’ és el títol de l’exposició que alberga Fundación Mutua Levante. Una exposició que fa visible la trajectòria d’aquest grup on es pot veure que, com el propi Jazz, la mescla, la diversitat i la unió, són sinònim de creació i cultura.
Cultura
El arte de cuestionar lo obvio
“Las cosas que son diferentes con el fin de simplemente ser diferente rara vez son mejores, pero lo que se hace para ser mejor es casi siempre diferente”. Dieter Rams
Los diseñadores no debemos caer en la trampa de una mala innovación, me explico: una innovación debe venir acompañada no solo de una renovación estética, tiene que sumar, hacer mejor al resultado obtenido.
Cultura
Ridaura de prop
Fundació Mutua de Levante inicia la seua activitat aquest setembre sumant-se a les activitats de la Fira Modernista amb l’exposició “Ridaura de prop”
Cultura
Sílvia Pérez Cruz
Sílvia Pérez Cruz actuarà al Teatre Calderón d'Alcoi el dia 03 de Març a les 21:00 hores
Mononcle, 27/02/2018

El proper dissabte, 03.03.18, Sílvia Pérez Cruz presenta, al Teatre Calderón d’ Alcoi, el seu darrer disc Vestida de Nit. Aquest treball pren el títol de l’havanera composada pels seus pares, i conté versions de temes de diferents estils i idiomes, com és habitual en el seu repertori, que conformen la memòria d’un cançoner propi i, a la vegada, comú a molts de nosaltres.

Acompanyada per un quintet de corda, a diferencia del granada, amb Refree, les cançons sonen com a més clàssiques però amb la mateixa intensitat que hi posa en cada treball, sigui flamenc, jazz, fado, copla o qualsevol altre estil . L’Hallelujah de Leonard Cohen, les Corrandes d’Exili del Llach, Estranha Forma de Vida d’Amalia Rodrigues o el seu Ai, ai, ai, ens aproparan a allò que es vida.

Aneu-hi a escoltar a la Sílvia i sentireu cantar a la nostra veïna les cançons que ens acompanyen sempre.

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario