Destacados
La memoria
Premsa escrita i peladilles: una història embafadora
Un article molt ensucrat sobre la llepolia més típica de la ciutat
A principis de setembre vaig rebre la visita d’un bon amic de Jaén. Després de gaudir del modernisme arquitectònic de la ciutat, del sempre imprescindible refugi antiaeri, o d’una Font Roja eventualment invisible per la pluja i la boira, Javi em preguntà sobre els dolços típics d’Alcoi.
La memoria
José García Llopis (Alcoy, 1913 – El Verger, 1997)
Maestro, locutor de radio, diplomado en Turismo y escritor
No se podría entender la historia de Radio Alcoy sin este carismático y polifacético locutor alcoyano que entró en la emisora con 20 años y que llegó muy lejos dadas sus inquietudes.
La memoria
Josep Albert Mestre Moltó (Alcoy, 1946-2011)
Fue licenciado en Historia y doctor en Estética y Teoría de las Artes por la Universidad de Valencia. Profesionalmente, después de ser profesor de Historia y Ciencias Sociales en La Salle, sería profesor de Historia de la Escola d’Art i Superior de Disseny d´Alcoi, desarrollando el cargo de jefe de estudios de la Enseñanza Superior.
La memoria
El TOP10 d’esquadres especials dels últims 20 anys
Des de Tipografia La Moderna t’oferim les que, per a nosaltres, han sigut les 10 millors esquadres de les dos últimes dècades
Redacció, 19/04/2018

Any rere any, el poble d’Alcoi es testimoni de la ‘competició’ que ofereixen les filaes de càrrec mostrant tot el seu potencial amb les esquadres especials. I gràcies a  l’extens arxiu d’AlcoiVisual, podem ajudar-te a recordar aquelles que més van enlluernar al seu moment, encara que, de segur, tu també recordes algunes altres que haurien d’estar a aquest TOP10.

Les teles, les pells, els metalls, el maquillatge, els colors… i la música són els elements que units fan que aquestes esquadres siguen l’objecte d’admiració cada 22 d’abril.

Ací el nostre TOP10, de les millors esquadres dels últims 20 anys. Gaudiu!

Millors escuadres dels últims 20 anys. from Tipografía la Moderna on Vimeo.

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario