Destacados
Punto de vista
José García: «en el fútbol da la sensación de que somos marionetas: si estás bien y el entrenador cuenta contigo, adelante; si no a veces te tratan casi como un inválido, y lo pasas muy mal»
Segundo fragmento de una extensa entrevista a José García a finales del 2017. La entrevista-reportaje completa se irá publicando en otros tantos fragmentos semanalmente.
Alcoi fue la primera experiencia de Jose García fuera de su tierra natal. “Estoy contento”, afirma con su experiencia en el Alcoyano. “Llegué un poco pasado de peso y con los ánimos muy bajos. La salida de Osasuna me dejó sin ilusión, pero la verdad es que fue llegar aquí y todo el mundo me […]
Punto de vista
Primer les persones
Un article manifest d'Emili Sellés, facilitador de salut, topògraf i campió de curses per muntanya
Primer les persones. Hem decidit lluitar per construir un gran poder popular, cooperar i treballar pel bé comú, per una democràcia vertadera i per una transformació social que permeta fer front a la dictadura del capital, dels bancs i de les multinacionals.Perquè el capitalisme i l’economia planificada d’estat ens porten a la misèria, a la […]
Punto de vista
Jose García (exjugador del CD Alcoyano): ‘En el fútbol maduras antes, anticipas etapas’
Esto es un fragmento de una extensa entrevista a José García a finales del 2017. La entrevista-reportaje completa se irá publicando en otros tantos fragmentos semanalmente
José Manuel García Maurín, nació un 13 de enero del 97. Los parroquianos que acudimos al Collao los domingos o seguimos al equipo, lo conocemos como José García.
Punto de vista
Negar l’evidència
Un article per a la gent que diu que la festa d'Alcoi no discrimina les dones
Fonèvol, 18/06/2017

Quan li has dit a un xiquet que no menge xocolate, i te’l trobes en la cuina, la pastilla oberta que li falta un bon tros, el xiquet amb les mans i les galtes marrons i la boca plena, i encara et diu ‘Jo no he sigut’, això és negar l’evidència.

La festa d’Alcoi discrimina les dones, ho ha fet sempre i ho està fent ara.

Enguany una festera de ple dret ha deixat la seua filà per no suportar més greuges. Una altra festera que porta vint anys pagant com els hòmens, porta eixos mateixos anys sense fer esquadra, ni Diana, ni Glòria, ni tan sols la deixen portar el banderí. Hi ha catorze filaes sense dones de ple dret. Les filaes posen vestits diferenciats a les dones, només per a distingir-les, sense cap raó objectiva.

Senyores i senyors fiscals, l’Associació de Sant Jordi té la boca plena de xocolate, per molt que ho negue.

En Fonèvol fa molt de temps que vam descartar la via judicial, però entenem les persones que es cansen d’esperar i intenten utilitzar-la.

#donesalafesta
#untrageunafilà

Fonèvol
Queda molt per fer

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios