MÁS FALSO QUE UN JUDAS
El periódico de las noticias imaginarias e inventadas
Destacados
Más falso que un judas
Los alcoyanos no pueden resistirse a la tentación  y crean una veintena de filaes modernistas de dos bandos diferentes
Las capitanías de este año las ostentarán “Les Milagrets de la Placeta del Carbó” y “Los Petimetres del Puntet”
Escuadra especial de la filà "Les Milagrets de la Placeta del Carbó", que este año ostenta la capitanía
No podía ser de otra forma. Tras el éxito obtenido por las dos primeras ediciones de la Semana Modernista, diferentes colectivos alcoyanos han creado varias filaes modernistas, que participarán con sus propios boatos y acompañamientos musicales en los actos organizados por el Ayuntamiento. Se han montado dos bandos –el de los patronos y el de […]
Más falso que un judas
Detienen a un entusiasta festero alcoyano por hacerle una embajada mora a un socorrista en la playa de Canet de’n Berenguer
La policía acudió tras amenazar al vigilante con las frases "sientan los cristianos el cruel estrago, los agudos filos de vuestras impertérritas cuchillas"
El entusiasta festero en cuestión ante la torreta donde se produjeron los hechos
La Policía detuvo el pasado jueves en la playa de Canet de’n Berenguer a un hombre de 53 años, o más,  como presunto autor de un delito de injurias, calumnias y amenazas a la persona de un socorrista mientras desempeñaba sus funciones como vigilante de la playa. Según ha podido saber este diario, el sujeto en […]
Más falso que un judas
El Casal podrá crucificar a los festeros y festeras que incumplan los nuevos estatutos
La propuesta de sanciones también contempla penas de flagelación, lapidación, emparedamiento y  desollamiento
Grupo de individuos festeros crucificados por llamar moniato a un representante del Casal
El Casal ha iniciado el proceso de modificación de estatutos para, entre otras cosas, evitar retrasos en los actos oficiales de las Fiestas. También se contempla la prohibición de que un festero/a utilice un traje oficial de la filà que no corresponda a su género (los chicos el de los chicos  y las chicas el […]
Más falso que un judas
Ràpida contestació del món gelater de la ciutat davant l’agressió imperdonable dels saladurers

Sí, amb un motocarro convenientment tunejat, i amb la llegenda que diu: «Ni bonyítol, ni embutxao, tu xucla mantecao» l’associació de gelaters local (AGL), ha decidit alçar la veu, en senyal de protesta, per allò que considera una clara agressió del món de la saladura i, amb una intensíssima senyal de força, ha comboiat l’esmentat motocarro, que conduirà el senyor Paco Embrague i Ressacsó , clarament vinculat a la causa gelatera per part de la seua dona, Maria Cucurutxo (d’ascendència italiana).

Tota la polèmica, molt visceral per cert, arranca per l’acció malèvola del sector de la saladura, que ha volgut imposar «sorbets» de tonyina, bacallaret espencat, moixama, budell, i altres fineses gastronòmiques antigues, a l’hora de les postres en dies de festa patronal. Han vist, decididament, massa programes televisius de cuina, del llorejat «SÍ CHEF». La reacció no ha trigat massa de fer-se evident dins la confraria gelatera, doncs pensen, i no sense raó, que allò millor per a remullar un bon àpat, i si aquest peca de salat, és la tradicional bola de tutti frutti, amb xorradeta d’herbero de la Serra de Mariola. A més, perquè sempre resta tota a floretes, tot l’any, i sense parar de treure’n a mans plenes, de floretes.

Fonts ben informades d’aquest diari han posat de relleu el dur encontre que s’ha produït a les rodalies de la Plaça Major. El motocarro per una part, i dos tartanes segrestades de la cavalcada  del dia de les pastoretes per una altra, s’han enfrontat amb acarnissament, dirigint-se tota mena d’insults inqualificables, en hores d’audiència infantil, i s’han llençat, també, trossos de sardina de bota i boles de gelat, en quantitats inimaginables.

L’Ajuntament ha pres part al conflicte, i la Sala de Plenaris se n’ha fet ressò d’aquest aldarull. Uns regidors han seguit l’estela saladurera, d’altres la causa gelatera, i l’Alcalde Gavatxo, revestit de parsimònia, i fent valer el seu vot de qualitat, ha pronunciat el que potser siga el discurs més gran mai no pronunciat en aquesta vall sarraïna: «L’alcalde és qui diu el poble que siga, però per això si el poble no ho diu, s’ho haurem de pensar dues vegades primer, i després preguntar-li al poble que diga el que haja de dir. No? La paraula sempre ha de ser popular, però no prou popular, perquè si és massa popular, i no s’entén, doncs se n’anem per les travesses. Per tant i per a finalitzar aquest combat inútil i degradant, diem al poble que ens escolta: ieeeeeeiiiiiiii poble, ni bonyítol, ni embutxao, però tampoc mantecao, no siga cosa que encara la caguem moatros sense tindre’n la culpa de res. No?» Un conserge il·lustrat, tot seguit, pronuncia, entre llàgrimes, la frase definitiva: «Pax huic domui»

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario