MÁS FALSO QUE UN JUDAS
El periódico de las noticias imaginarias e inventadas
Destacados
Más falso que un judas
El Ayuntamiento implanta un sistema de bote acumulado para compensar los festejos suspendidos por el coronavirus
La Trilogía de 2021 durará seis días y si la epidemia la vuelve a aplazar, se celebrarán unas Fiestas de nueve días en 2022 y así sucesivamente.
La corporación está dispuesta a que los alcoyanos se la venguen después de un año tan triste
El Ayuntamiento de Alcoy ha decidido ir más allá que la propia Asociación de San Jorge. Tras anunciar el Casal que los festejos de 2021 durarán 4 días, la corporación municipal ha decidido implantar un sistema de bote acumulado para todas las celebraciones locales. Si el año próximo ya ha desaparecido el problema del coronavirus, […]
Más falso que un judas
El Ayuntamiento busca alternativas a la Cabalgata garantizando todas las medidas de seguridad frente a la COVID-19
La entrega de regalos se hará mediante mensajeros en los días anteriores y posteriores a la Cabalgata
Pruebas de estrés realizadas por el Ayuntamiento en la explanada del Teular del Llonganisser
La concejalía de Festejos y Romerías del Ayuntamiento no está dispuesta a que un virus malasombra como el COVID-19 ponga en cuestión la continuidad de la Cabalgata de Reyes más antigua de España; es por eso que nada más incorporarse a sus labores, tras el descanso estival, ha comenzado a confeccionar un plan que permita […]
Más falso que un judas
Un estudio asegura que subir toda la cuesta de Oliver con mascarilla provoca falta de riego cerebral y alucinaciones
La asociación conspiranoica “Esto tiene muy mala pinta” anuncia una batería de investigaciones sobre las consecuencias alcoyanas de la pandemia
El fontanero Felip Pastera con el gesto desencajado y la mirada perdida tras subir una larga cuesta con mascarilla
La asociación cultural “Esto tiene muy mala pinta”, creada por un grupo de jubilados desficiosos alcoyanos, está desarrollando una intensa investigación para denunciar públicamente las consecuencias que la pandemia del coronavirus está teniendo en la industriosa ciudad del Serpis. El primer trabajo realizado por este colectivo, asesorado por la Facultad de Asuntos Casposos de Tijuana, […]
Más falso que un judas
Ràpida contestació del món gelater de la ciutat davant l’agressió imperdonable dels saladurers

Sí, amb un motocarro convenientment tunejat, i amb la llegenda que diu: «Ni bonyítol, ni embutxao, tu xucla mantecao» l’associació de gelaters local (AGL), ha decidit alçar la veu, en senyal de protesta, per allò que considera una clara agressió del món de la saladura i, amb una intensíssima senyal de força, ha comboiat l’esmentat motocarro, que conduirà el senyor Paco Embrague i Ressacsó , clarament vinculat a la causa gelatera per part de la seua dona, Maria Cucurutxo (d’ascendència italiana).

Tota la polèmica, molt visceral per cert, arranca per l’acció malèvola del sector de la saladura, que ha volgut imposar «sorbets» de tonyina, bacallaret espencat, moixama, budell, i altres fineses gastronòmiques antigues, a l’hora de les postres en dies de festa patronal. Han vist, decididament, massa programes televisius de cuina, del llorejat «SÍ CHEF». La reacció no ha trigat massa de fer-se evident dins la confraria gelatera, doncs pensen, i no sense raó, que allò millor per a remullar un bon àpat, i si aquest peca de salat, és la tradicional bola de tutti frutti, amb xorradeta d’herbero de la Serra de Mariola. A més, perquè sempre resta tota a floretes, tot l’any, i sense parar de treure’n a mans plenes, de floretes.

Fonts ben informades d’aquest diari han posat de relleu el dur encontre que s’ha produït a les rodalies de la Plaça Major. El motocarro per una part, i dos tartanes segrestades de la cavalcada  del dia de les pastoretes per una altra, s’han enfrontat amb acarnissament, dirigint-se tota mena d’insults inqualificables, en hores d’audiència infantil, i s’han llençat, també, trossos de sardina de bota i boles de gelat, en quantitats inimaginables.

L’Ajuntament ha pres part al conflicte, i la Sala de Plenaris se n’ha fet ressò d’aquest aldarull. Uns regidors han seguit l’estela saladurera, d’altres la causa gelatera, i l’Alcalde Gavatxo, revestit de parsimònia, i fent valer el seu vot de qualitat, ha pronunciat el que potser siga el discurs més gran mai no pronunciat en aquesta vall sarraïna: «L’alcalde és qui diu el poble que siga, però per això si el poble no ho diu, s’ho haurem de pensar dues vegades primer, i després preguntar-li al poble que diga el que haja de dir. No? La paraula sempre ha de ser popular, però no prou popular, perquè si és massa popular, i no s’entén, doncs se n’anem per les travesses. Per tant i per a finalitzar aquest combat inútil i degradant, diem al poble que ens escolta: ieeeeeeiiiiiiii poble, ni bonyítol, ni embutxao, però tampoc mantecao, no siga cosa que encara la caguem moatros sense tindre’n la culpa de res. No?» Un conserge il·lustrat, tot seguit, pronuncia, entre llàgrimes, la frase definitiva: «Pax huic domui»

¿Te ha gustado?. Comparte esta información:

DEJA UN COMENTARIO
Los comentarios en esta página están moderados, no aparecerán inmediatamente en la página al ser enviados. Evita, por favor, las descalificaciones personales, los comentarios maleducados, los ataques directos o ridiculizaciones personales, o los calificativos insultantes de cualquier tipo, sean dirigidos al autor de la página o a cualquier otro comentarista. Estás en tu perfecto derecho de comentar anónimamente, pero por favor, no utilices el anonimato para decirles a las personas cosas que no les dirías en caso de tenerlas delante. Intenta mantener un ambiente agradable en el que las personas puedan comentar sin temor a sentirse insultados o descalificados. No comentes de manera repetitiva sobre un mismo tema, y mucho menos con varias identidades (astroturfing) o suplantando a otros comentaristas. Los comentarios que incumplan esas normas básicas serán eliminados.

Nombre

E-mail (no se publicará)

Comentarios



Enviar comentario